Politica de recuperare cont/obiecte | WoM2 Forum

Politica de recuperare cont/obiecte

Akitas

Community Manager
Staff member
Condiţii pentru recuperarea contului

În cazul în care contul tău a fost accesat fără permisiunea ta, te putem ajuta să recuperezi o parte sau tot ceea ce ai pierdut.

În primul rând şi cel mai important, ţine minte pentru totdeuna că, securitatea contului tău este propria ta responsabilitate.
Sunt câteva lucruri pe care trebuie să le faci pentru a-ţi securiza contul, nu numai aici, ci pretutindeni:
  • Foloseşte o parolă dificilă. Oricât de evident ar suna, aceasta este una dintre cele mai frecvente cauze care determina posibila spargere a contului. Chiar dacă noi permitem doar parolele alfanumerice, şi acestea pot fi cu adevărat sigure.
  • Nu utiliza aceaşi parolă pentru contul de joc şi pentru contul de email. În cazul în care contul de joc este accesat de persoane neautorizate, adresa de email este ultima ta linie de apărare împotriva furtului. Dacă foloseşti o parolă identică în ambele locuri, practic usurezi munca persoanei ce doreşte să îţi fure contul(sau micşora protecţia acestuia împotriva furtului, prin pierderea adresei de email în primul rând)
  • Legat de ce am spus mai sus, nu folosiţi aceeaşi combinaţie de nume de utilizator/parolă pe alte servere/forumuri/pagini web. Aceasta este probabil cea mai uşoară şi prostească cale de a-ţi da datele propriului cont,şi foarte uşor de raspândit. Cineva poate crea apararent un inocent server sau site, care în câteva săptămâni/luni va avea destule combinaţii de nume de utilizator/ parolă pentru a putea da câteva lovituri serverelor mai populare. Momentan parolele refolosite sunt un real pericol..
  • Pentru o mai bună securitate a emailului tău, există un număr de două opţiuni de securitate disponibile pe majoriatea platformelor de email (de obicei, folosindu-ţi telefonul).

Specific pentru serverul WoM, tu ar trebui să :
  • Confirmi emailul, în ideea că nimeni nu va putea să îl schimbe şi tu îţi vei putea recupera contul fără prea multe bătăi de cap.
  • Activezi Sentry, care este un mic sistem auxiliar ce îţi va trimite în email un cod (parolă) pe care tu îl vei folosi de fiecare dată când accesezi contul de la un nou calculator sau un alt browser.



    Condiţii pentru recuperarea contului​

    Trebuie să îndeplineşti următoarele 5 condiţii pentru ca noi să îţi putem recupera contul:

    1. Trebuie să ai adresa de email confirmată, şi acces la acel email.
    Trebuie să îţi poţi accesa adresa de email aferentă contului. Dacă ai acces la un cont de email vechi sau neconfirmat, nu te vom putea ajuta.
    2. Accesarea neautorizată a avut loc cu prea mult timp în urmă.
    În situaţia în care contul tău a fost spart cu mai mult de 4 luni în urmă(de la data raportării), nu îţi vom putea asigura suport.

    3. Trebuie să fie prima dată pentru tine, sau o problema internă a serverului
    În orice caz, dacă deja te-am ajutat cu recuperarea, şi nu este o problema internă a serverului din cauza căreia contul tău a fost spart, nu te vom ajuta din nou. Nu suntem aici să avem grijă de contul fiecăruia în parte, iar dacă ţie nu îţi pasă de securitatea contului tău, trebuie şi vei suporta consecinţele.

    În cazul în care vom suferi o breşă de securitate, vom asigura suport tuturor celor afectaţi şi conturilor care vor avea de suferit în urma atacului, timp de o luna.Acesta luna va fi contorizată după momentul în care noi vom anuntă că a fost o breşă de securitate.

    4. Contul tău nu trebuie să aibă antecedente privind comerţul.
    Orice încercare din trecut de vânzare/ schimbare/ cumpărare de cont va duce automat la pierderea privilegiului de recuperare a contului. De altfel , ţine minte că este interzis şi pedepsit comerţul de conturi.

    5. Nu trebuie să existe nimeni cu care să împarţi datele contului
    Dacă vom vedea că persoana care a dat itemele eşti chiar tu(cineva care are acces la calculatorul tău) sau cineva care acces regulat la contul respectiv nu vom putea şi nu vom face nimic să îţi recuperăm itemele. Utilizarea contului de mai mult de o persoană este o idee teribilă, chiar dacă pare una bună, 90% din conturile cu mai mulţi propietari sfârşesc în dispute şi furturi de obiecte. Poţi fi convins că faci parte din cei 10% care nu sfârşesc rău, dar matematica nu este de partea ta!

    Dacă de bunăvoie dai acces altcuiva la datele tale, nu te vom ajuta să faci faţă dezastrului care va urma, în nici un fel.

    *Această analiză nu este făcută de nici un site specializat şi se bazează doar pe experienta noastră. Procentajul poate fi mai mare sau mai mic, dar ideea persistă : te poţi frige !



    Detaliile recuperării​

    Să spunem că respecţi toate cerinţele recuperării contului. Ce vom recupera?

    Vom recupera caracterele şterse
    Vom recupera caracterele şterse (dacă există) în toate cazurile. Aceste caractere vor apare în fereastra de selectare a caracterelor cu nivelul, atributele şi magiile pe care le-au avut în momentul ştergerii. Oricum, majoritatea misiunilor(dacă nu toate) pe care le aveai în desfăşurare vor fi pierdute, şi dacă hoţul a crescut nivelul caracterelor, noi nu le vom reduce la nivelul iniţial.

    Notă: Ţine minte că, atâta timp cât caracterul tău este şters, noi jucători vor putea folosi numele caracterului tău. Dacă vechiul tău nume este folosit deja, îţi vom recupera caracterul adăugând ceva (1-2 litere) la sfârşitul numelui. În orice caz, noi nu îţi vom oferi nici un obiect de schimbare a numelui.

    Vom încerca să îţi recuperăm Yang-ul.

    Tot Yang-ul care a fost pe contul tău înainte de a fi spart şi nu a fost dat jucătorilor reali îţi va fi returnat. Dacă un jucător real a primit Yang-ul tău (pentru că hoţul a cumpărat obiecte din shopul lui, de exemplu), nu vei primi Yang-ul înapoi.

    Îţi vom recupera itemele(majoritatea)
    Câte obiecte vei primi înapoi depinde de cât de grav afectat a fost contul, şi de destinaţia fiecărui obiect:
    • Acele obiecte vândute altor jucători, vom încerca recuperarea celor mai valoroase dintre ele, ca de exemplu echipament sau materiale costisitoare.O vom face contactand jucătorii care au cumpărat acele obiecte şi vom încerca să recumpărăm de la ei acele obiecte. Dacă preţul la care obiectul a fost vândut(nu un preţ exagerat de scăzut), jucătorul are dreptul să refuze returnarea obiectului, iar în acest caz nu vom recrea acel obiect.
    • Acele obiecte care au fost mutate pe mai multe conturi, fără să fie vândute unor jucători reali, cu puţin noroc le vei primi pe toate (exceptând poate câteva lucruri minore, cum ar fi poţiunile).
    • Acele iteme care au fost şterse, vom recupera cele mai valoreoase obiecte şi ocazional cele mai puţin valoroase. Trebuie neapărat să le recreem obiect cu obiect şi din această cauza nu o vom putea face la scară largă.


      La sfârşit, ca de obicei, Echipa WoM are ultimul cuvânt. Vom încerca, pe baza acestor reguli să acţionăm de câte ori vom putea, dar este posibil să refuzăm să te ajutăm câteodată, aşa cum este posibil să te ajutăm chiar dacă ai încălcat una dintre reguli.
 
Top