What's new

Pytanie o balans postaci.

Tiwaz

New member
Witam, jesli chodzi o Metka to jestem laikiem, kiedys cos probowalem na globalu dawno temu i nie prawda.

Jak się mają różnice miedzy Surą WP a BM na early PvM i late. I jak obie wypadaja na PVP
Jak Sura BM pod PVE to jak rozwijac, zeby dało sie solo expic.

I jak wyglada ogólny balans klas na tym serwerze przy PVP i PVE?

Pozdrawiam
 

PicoBello

Member
Jeżeli chodzi o bicie metinów/bossów to BM jest tutaj całkiem niezły, ale z tego co ludzie piszą to gdzieś tak do 55lvla. Duszek tutaj bije zaznaczony cel, a nie losowo jak jest na globalu i ma dodatkowo boosta do dmg. Na metkach 60+ możesz mieć już problem, bo masz mały dmg z miecza i mooby wolno padają. Jedna i druga klasa ma tanie ku, więc jak chcesz farmić od a do z, to lepiej weź WP, jeżeli bardziej po fun i potem pod pvp, to weź BM'a.
 

Fasho77

New member
Nie gram tutaj długo ale z tego co zauważyłem, BM to prawdopodobnie najlepsza postać na serwerzew PVP. Dobrych WP w nie widziałem ale przy 5 skillach na G/P myślę że może sobie radzić nieźle.

w PVM/PVE to WP wiadomo czołówka, chociaż Body jest lepszy. BM radzi sobie lepiej niż na starym globalu więc wcale nie jest trudno. 3 skille które CI się przydadzą pod pve na BMmie to ochrona, duch i ogniste uderzenie (tutaj mają chyba inne nazwy, ale wiesz o co chodzi). Rozwijaj w kolejności jaka tam Ci odpowiada.
Ochrona działa inaczej niż na PL (moim zdaniem lepiej), czyli teraz daje dokładnie to jest jest w opisie, w przeciwieństei do PL, gdize od 1 pkt redukowałą otrzymywane obrażenie o 1/3. Ale na WOM trzeba ją wbić na G ale M + dużo int. żeby różnica była zauważalna

Balans w PVE jest taki że 50% postaci na serwerze to Body. Cała reszta czyli Szamani, Surzy i Mental w miare równo, i dosłownie 2% ninjów xD Mało kto gra ninjami bo exp nimi tutaj jest najtrudniejszy, dodatkowo wcale nie oddają w pvp jak możny było oczekiwać po tym jak trudno się nimi gra.