What's new

Aktualizacja 1.0.4.0 Rozdział 3 - Momentum

Status
Not open for further replies.

Sheen

Game Master
Staff member
Game Master
Igb0ZV8.png


SR14wLp.png

Jeśli chodzi o nową zawartość: Naszym celem jest wprowadzenie nowej zawartości w tym rozdziale, aby gra była świeża i ekscytująca. Planujemy dodać do gry nową zawartość w postaci nowych lochów, nowych bossów, nowych przedmiotów i nowych zadań. Rozdział nosi nazwę Momentum i będzie skupiał się na spójności z zawartością, którą planujemy wydać. To będzie dobry moment na ogłoszenie naszych planów na ten i kolejny miesiąc. Ponieważ wielu z Was czeka na nowe wydania lochów, mogę potwierdzić, że pierwszym lochem, który trafi na serwery live, będzie Blazing Purgatory. W Demon Tower pojawi się także coś nowego. Również jeśli chodzi o wędkarstwo, nastąpi przeróbka, która wprowadzi nową zawartość w tym obszarze. Nie zapominajcie, że w marcu nasz serwer skończy rok od powrotu, więc możecie spodziewać się czegoś tego dnia. Więcej informacji o tym, co ma nadejść, pojawi się w formie zapowiedzi na naszym Discordzie oraz w formie tego typu wprowadzenia na początku ważnych notatek o łatkach.
Więc usiądź wygodnie, zrelaksuj się i ciesz się łukiem „Momentum”.

Jeśli chodzi o nadchodzące wydarzenia, w dniach 14–19 lutego odbędzie się wydarzenie walentynkowe. Więcej informacji na ten temat zostanie opublikowanych w wątku Wydarzenia. A dzisiaj (10 lutego) w naszym sklepie z przedmiotami będzie dostępny stały zestaw kostiumów z okazji Chińskiego Nowego Roku.

NpyGf67.png

j5gjkZB.png


Jak lepiej rozpocząć Chiński Nowy Rok – Rok Smoka, niż zaprezentować nasz pierwszy główny dodatek do gry w tej aktualizacji: nowego World Bossa znajdującego się w Krainie Ognia. Potężny Czerwony Smok podpali wasze serca.
Ten boss będzie wyzwaniem i do pokonania będzie wymagać grupy graczy. Jego licznik czasu odrodzenia wynosi 8 godzin. Miejsce jego odrodzenia zobaczysz po zniszczeniach, jakie stworzył podczas lądowania.
Będzie źródłem kilku nowych ciekawych obiektów. (Zobacz Nowe dodatki)

Drugim głównym dodatkiem do gry jest nowa codzienna misja do Beta Dungeonów. Monopol na ulepszacze z bossów był problematyczny, ponieważ wielu graczy dołączało do tych map. Gracze od poziomu 90 i wyższego otrzymają nowy Quest List o nazwie „Mysterious Essence Expedition”. Otwórz go, aby dowiedzieć się, co nowego.

Krótkie wprowadzenie:

Mage's Bounty Chests

0vNeGVH.png

Będziesz musiał zabić magów z ciemnych map lochów. Po wielu zabójstwach zyskasz % magicznej esencji. W zależności od tego, z jakim procentem zakończysz zadanie, otrzymasz kilka Mage's Bounty Chests

Nowe dodatki:

Magma Residue


ZcKjMum.png


Materiał rzemieślniczy, który można uzyskać od czerwonego smoka. Posłuży do przyszłego tworzenia kluczy do lochów.

Artisanal Stone

Mul1I64.png


Materiał rzemieślniczy, który można uzyskać od czerwonego smoka. Posłuży do wytworzenia Artisanal Compass u Kowala.

Titan Shield

CUsjRl0.png


Nowa tarcza, którą można zdobyć podczas Mysterious Essence Expedition. Będzie służyć jako nowa tarcza hybrydowa (PvM+PvP). Można ulepszyć tylko za pomocą kamieni Gisul.

Przerobiono premie dla Titan Shield.
z 10% odporności na średnie obrażenia ---> 10% odporności na średnie obrażenia, 12% pół-człowieka.
Nie możesz uzyskać Bonusu na Ludzi podczas używania Bonus Changer dla tej tarczy.

Podstawowy Napar z Mikstur - Baek-Go w końcu znalazł sposób na warzenie mikstur. Eliksir ten będzie świetny dla naszych nowicjuszy na serwerze i można go u niego wytworzyć za trochę kwiatów.

Szara Rosa – nowy rodzaj płynu stworzony przez Davida. Będzie serwerował zarówno w opcji pvp, jak i pvm. Daje do 20% odporności na obrażenia fizyczne, dotyczy to również bossów.


V3Gsbab.png


Balans PvM:

Balans klas:

Sura wykazała nieoczekiwany poziom dominacji w grze. Tradycyjnie znana z gry opartej na wysokiej defensywie, skupiającej się na przedmiotach zadających obrażenia, Sura znajduje się obecnie w sytuacji, w której skuteczność uników jest zbyt duża. To sprawiło, że potrzeba znacznych premii obronnych, takich jak odporność na żywioły, stała się prawie niepotrzebna dla optymalnej wydajności Sury.

Strach: Szansa na uniknięcie strzał 30% ----> 15% na maksymalnym poziomie

Wojownicy otrzymali trafienie dzięki zwiększonemu przyjmowaniu obrażeń od berserka. Choć mocno wierzymy, że ta zmiana osiągnęła stan równowagi, potencjał zadawanych obrażeń wojownikom nie jest tam, gdzie powinien.

Berserk: Zwiększenie przebicia 10% ----> 15% na maksymalnym poziomie
Zgodnie z przewidywaniami, ninja i szamani nadal przodują w pojedynkach PvP. Jednak teraz skupiamy się na zwiększaniu ich możliwości w starciach PvM. Wiąże się to ze zmniejszeniem statystyk obrony bossów przed sztyletami, dzwonkami i wachlarzami. Zachowaj czujność, ponieważ to dostosowanie może zapewnić nowe korzyści w walce z niektórymi bossami. Powrócimy z dalszymi ogłoszeniami dotyczącymi tych zmian, gdy wszystko zostanie zbalansowane i gotowe, ale bądźcie pewni, że będą one miały wpływ na wszystkie etapy gry dla tych klas.

Bonusowy Balans:

Odporności na żywioły nie chronią gracza tak bardzo, jak powinny. Chcemy zwiększyć skuteczność odporności na żywioły.

Odporność na żywioły zapewnia teraz o 5% większą ochronę

Odporność na Obrażenia Umiejętności była od jakiegoś czasu gorącym tematem. Problemem od pewnego czasu jest brak skuteczności oporu wobec umiejętności pochodzących od bossów. Chociaż nie chcemy, aby odporność na obrażenia umiejętności była tak samo skuteczna w przypadku bossów, jak w przypadku graczy, chcemy zwiększyć skuteczność odporności na obrażenia umiejętności w następujący sposób:

Odporność na obrażenia umiejętności zapewnia teraz 1% redukcji obrażeń umiejętności dla bossów na każde 5% odporności na obrażenia umiejętności.

zE73Vyg.png
  • Zmniejszono częstotliwość wypadania Marmurów Błogosławieństwa z Chaosów z poziomu 35 do 65.
  • Zwiększono częstotliwość wypadania Green Bonus Changer.
  • Nieznacznie zwiększono szansę na ulepszenie przedmiotów niskiego poziomu.
  • Dodano nową szansę na otrzymanie 3 Bonus Changer z Metinów Chaosu (Beta).
  • Zmniejszono częstotliwość wypadania Zielonej i Niebieskiej Smoczej Fasoli.
  • Zmniejszono szansę na ulepszenie alchemii za pomocą Zielonej Smoczej Fasoli i Niebieskiej Smoczej Fasoli.
  • Nieznacznie zmniejszono szansę na otrzymanie Łuski Wodnego Smoka ze Skrzyni Wodnego Smoka.
  • Zmniejszono surowy yang uzyskiwany z potworów na poziomie 90 i niższym.
  • Zwiększono surowe Yang uzyskiwane z potworów z lochów Azraela.
  • Zwiększono spadek Yang ze wszystkich bossów w grze.
  • Nieznacznie zwiększono częstotliwość wypadania Księgi Misji (Ekspert).
  • Dodano kilka dodatkowych odrodzeń Metinów na mapach Mrocznych Smoków (Beta).
  • Nieznacznie zwiększono częstotliwość wypadania Kamieni Keun Gisul z bossów na mapach Beta.
  • Nieznacznie zwiększono szansę na upuszczenie Pierścienia Doświadczenia Zwierzaka z Królowej Naaga.
  • Nieznacznie zwiększono koszt wytworzenia Master Compass i Zwoju Błogosławieństwa Boga Wojny.
  • Zastąpiono kamień kowala z Najwyższej Skrzyni I i II oprawionym w Master Compass (B)
  • Zastąpiono Notatkę Kowala i Notatkę Mędrca ze skrzyń od lv do góry wersjami (B)
  • Nieznacznie zwiększono częstotliwość wypadania fragmentów energii z potworów kategorii 3 i 4.
  • Zmniejszono częstotliwość wypadania Srebrnych/Złotych Skrzyń ze zwykłych potworów.
  • Dodano koszt wytwarzania Płynów u Davida.
  • Zwiększono szansę na dobry łup ze skrzynek z łupami - nagroda po ukończeniu ksiąg misji
  • Zmniejszono liczbę materiałów do ulepszeń beta otrzymywanych z Królewskiej Skrzyni Skarbów.
IEljIKd.png
  • Naprawiono błąd, który powodował, że regeneracja Wodnego Smoka była błędna, gdy posiadano 4 Metiny Samotności. Teraz każdy Metin Samotności będzie zmniejszał prędkość regeneracji o 7s, aż do regeneracji/2 s
  • Naprawiono trwałość efektów wizualnych niewidzialności Ninja i użycia Białej Flagi.
  • Naprawiono błąd, przez który licznik czasu w Helii nie działał zgodnie z przeznaczeniem.
  • Zapewniono, że ustawienia trybu ciemnego Snakefield i Fireland pozostaną zachowane po teleportacji.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odebranie nagrody po pominięciu misji BP.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego BP nie podążał za czasem serwera, teraz BP powinien aktualizować się po każdym zakończeniu miesiąca o dokładnej godzinie.Naprawiono problemy z wyświetlaniem powiadomień o przyzwaniu zwierzaka na niektórych mapach.

nqvaWc8.png
  • Zmieniono wpływ wytrzymałości na konie. Teraz konie na poziomach od 1 do 10 będą zużywać mniej wytrzymałości podczas jazdy na nich.
  • Skrócono czas oczekiwania na podniesienie poziomu konia. 2 godziny -> 1 godzina
  • Skrócono czas oczekiwania na licencję na konia. 3 godziny -> 1,5 godziny dla konia pancernego, 6 godzin -> 3 godziny dla konia wojskowego
  • Dodano pozostały czas oczekiwania na loch po interakcji z NPC przy wejściu.
  • Poprawiona widoczność linii tekstu poprzez rozszerzenie zakresu widoku elementu.
  • Zwiększony zasięg widoczności efektu wyszukiwania w sklepie.
  • Ulepszony Menedżer Kont z dodatkową stroną do zarządzania maksymalnie 15 kontami.
 
Status
Not open for further replies.
Top