Dziś rozpoczyna się nowy rozdział w naszej podróży Momentum. Naszym celem jest ponowne odwiedzenie klasycznych lochów, nadanie im naszego unikalnego stylu, a jednocześnie wprowadzenie nowych i wciągających. Nasze kolejne przedsięwzięcie prowadzi nas do Strażnicy Nemere, kultowego lochu OG, który czeka na swój powrót.
Wkraczając w tę nową fazę, naszym głównym celem pozostaje dostarczanie systemów, które usprawniają rozgrywkę, czyniąc ją płynniejszą i przyjemniejszą. Ponadto angażujemy się w tworzenie wydarzeń, które angażują i ekscytują naszą społeczność.
Patrząc w przyszłość, po zakończeniu obchodów naszej rocznicy, z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie pierwszej połowy naszego Wydarzenia Wielkanocnego, którego rozpoczęcie zaplanowano na 1 kwietnia.
Zagłębmy się teraz w informacje o łatce tej najnowszej aktualizacji.
Wkraczając w tę nową fazę, naszym głównym celem pozostaje dostarczanie systemów, które usprawniają rozgrywkę, czyniąc ją płynniejszą i przyjemniejszą. Ponadto angażujemy się w tworzenie wydarzeń, które angażują i ekscytują naszą społeczność.
Patrząc w przyszłość, po zakończeniu obchodów naszej rocznicy, z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie pierwszej połowy naszego Wydarzenia Wielkanocnego, którego rozpoczęcie zaplanowano na 1 kwietnia.
Zagłębmy się teraz w informacje o łatce tej najnowszej aktualizacji.
Blazing Purgatory
Jest to mapa w stylu lochu, złożona z 7 różnych obszarów, na których twoja drużyna musi wykonać 7 różnych zadań, aby ukończyć loch, a wszystko to w ciągu 1 godziny. Możesz wejść na ten obszar rozmawiając ze Strażnikiem Ognia. O wpis musi wystąpić lider grupy. Minimalny poziom umożliwiający wejście do lochu to 100. Jeśli opuścisz loch poprzez rozłączenie się lub ożywienie w mieście, masz 5 minut na powrót do lochu. Zadania ukończenia lochu są przydzielane losowo, z wyjątkiem ostatniego.
Będąc w środku, możesz rozpocząć bieg od rozmowy z wąwozem Am-Heh, który znajduje się pośrodku. Po usunięciu każdego zadania musisz z nim ponownie porozmawiać. Czas odnowienia umożliwiający ponowne wejście do lochu wynosi 1 godzinę.
ZASTRZEŻENIE! Aby wejść do pokoju z bossem, lider grupy musi ukończyć główne zadanie na poziomie 103!
Klucz wejściowy można wytworzyć u Uriela.
Klucz Płomienia Czyśćca (B)
Jest to mapa w stylu lochu, złożona z 7 różnych obszarów, na których twoja drużyna musi wykonać 7 różnych zadań, aby ukończyć loch, a wszystko to w ciągu 1 godziny. Możesz wejść na ten obszar rozmawiając ze Strażnikiem Ognia. O wpis musi wystąpić lider grupy. Minimalny poziom umożliwiający wejście do lochu to 100. Jeśli opuścisz loch poprzez rozłączenie się lub ożywienie w mieście, masz 5 minut na powrót do lochu. Zadania ukończenia lochu są przydzielane losowo, z wyjątkiem ostatniego.
Będąc w środku, możesz rozpocząć bieg od rozmowy z wąwozem Am-Heh, który znajduje się pośrodku. Po usunięciu każdego zadania musisz z nim ponownie porozmawiać. Czas odnowienia umożliwiający ponowne wejście do lochu wynosi 1 godzinę.
ZASTRZEŻENIE! Aby wejść do pokoju z bossem, lider grupy musi ukończyć główne zadanie na poziomie 103!
Klucz wejściowy można wytworzyć u Uriela.
Klucz Płomienia Czyśćca (B)
Aktualizacja Wędkarska
Umiejętność wędkowania została teraz przerobiona i można ją ulepszyć za pomocą Ksiąg Umiejętności Wędkarskich aż do poziomu Doskonałego Mistrza (P). Każde ulepszenie umiejętności odblokuje możliwość łowienia w nowych, wielopoziomowych strefach w następujący sposób:
Mistrz – Miejsca Poziomu II ⭐⭐
Wielki Mistrz – Miejsca Poziomu III ⭐⭐⭐
Idealny Mistrz – miejsca na poziomie IV ⭐⭐⭐⭐
Książka Umiejętności Wędkarskich
Książki Umiejętności można czytać za pomocą Rad Pustelnika i Zwojów Egzorcyzmów. Łowienie w dowolnym miejscu da ci szansę na złowienie Mokrej Księgi Wędkarskiej. Umieszczenie go na ognisku skutkuje normalną Księgą Umiejętności Wędkarskiej lub spaleniem.
Morka Księga Umiejętności Wędkarskiej
Na mapie Atlas (M) zaczniesz widzieć miejsca połowowe, które są oznaczone ikoną ryby wraz z gwiazdkami wskazującymi wymagany poziom połowowy, aby łowić ryby w tym miejscu. Miejsca poziomu 1 i 2 znajdują się w każdym mieście, poziomu 3 w Mieście 2 i poziomu 4 w Cape Dragon Fire.
Każde miejsce zawiera ryby z tego poziomu, a jednocześnie każde miejsce ma określony zakres dozwolonych przynęt.
Poziom 1 ⭐ i Poziom 2 ⭐⭐
Kulka ryżowa
Robak
Poziom 3 ⭐⭐⭐
Drobne Ryby
Krewetka
Poziom 4 ⭐⭐⭐⭐
Krewetka
Na podstawie ustalonego przedziału czasowego spośród wszystkich istniejących zostanie wybrane losowe miejsce połowowe, które stanie się hotspotem. Hotspot wędkarski zapewni graczom łowiącym ryby na tym obszarze możliwość złapania Zatopionego Skarbu, skrzyni, w której może znajdować się Skórka na Wędkę.
Zatopiona Skrzynia Skarbów
Skórki Wędki mają przypisane od 1 do 3 losowych bonusów i wartość wytrzymałości. Mają ograniczoną liczbę zastosowań i można je uzupełnić za pomocą Zestawów Naprawczych. Można je naprawić maksymalnie 3 razy.
Skórka na Wędkę
Może zawierać następujące bonusy:
Szansa na złowienie większej ilości ryb w ciągu dnia
Szansa na złowienie większej ilości ryb w nocy
Zwiększona szansa na złowienie ryb na robaki
Zwiększona szansa na złowienie ryby na płotkę
Zwiększona szansa na złowienie ryby na krewetki
Możliwość zaczepienia materiałów z wody
50% Szansa na złowienie podwójnej ryby
Zmniejszono liczbę trafień w cel podczas łowienia
Złowione ryby są gotowane
50% Szansa na uniknięcie spadku wytrzymałości
Zwiększone trafienia w cel podczas łowienia
50% Szansa na podwójne zmniejszenie wytrzymałości
Mniejsza szansa na złowienie ryb
Podstawowy Zestaw Naprawczy - naprawi 25% wytrzymałości
Zaawansowany Zestaw Naprawczy - naprawi 50% wytrzymałości
Profesjonalny Zestaw Naprawczy - naprawi 100% trwałości
Każdy bonus może być negatywny lub pozytywny, niektóre z nich wpływają na tempo połowów w zależności od pory dnia i nocy, inne wpływają na sposób działania mini-gry wędkarskiej itp.
Podczas swoich wędkarskich przygód możesz spotkać się z interakcją ze Złotą Rybką w formie okna dialogowego. Możesz uwolnić rybę, otworzyć ją lub użyć jako przynęty.
Nowe ryby (dostępne od poziomu 3 ⭐⭐⭐ i poziomu 4 ⭐⭐⭐⭐)
Umiejętność wędkowania została teraz przerobiona i można ją ulepszyć za pomocą Ksiąg Umiejętności Wędkarskich aż do poziomu Doskonałego Mistrza (P). Każde ulepszenie umiejętności odblokuje możliwość łowienia w nowych, wielopoziomowych strefach w następujący sposób:
Mistrz – Miejsca Poziomu II ⭐⭐
Wielki Mistrz – Miejsca Poziomu III ⭐⭐⭐
Idealny Mistrz – miejsca na poziomie IV ⭐⭐⭐⭐
Książka Umiejętności Wędkarskich
Książki Umiejętności można czytać za pomocą Rad Pustelnika i Zwojów Egzorcyzmów. Łowienie w dowolnym miejscu da ci szansę na złowienie Mokrej Księgi Wędkarskiej. Umieszczenie go na ognisku skutkuje normalną Księgą Umiejętności Wędkarskiej lub spaleniem.
Morka Księga Umiejętności Wędkarskiej
Na mapie Atlas (M) zaczniesz widzieć miejsca połowowe, które są oznaczone ikoną ryby wraz z gwiazdkami wskazującymi wymagany poziom połowowy, aby łowić ryby w tym miejscu. Miejsca poziomu 1 i 2 znajdują się w każdym mieście, poziomu 3 w Mieście 2 i poziomu 4 w Cape Dragon Fire.
Każde miejsce zawiera ryby z tego poziomu, a jednocześnie każde miejsce ma określony zakres dozwolonych przynęt.
Poziom 1 ⭐ i Poziom 2 ⭐⭐
Kulka ryżowa
Robak
Poziom 3 ⭐⭐⭐
Drobne Ryby
Krewetka
Poziom 4 ⭐⭐⭐⭐
Krewetka
Na podstawie ustalonego przedziału czasowego spośród wszystkich istniejących zostanie wybrane losowe miejsce połowowe, które stanie się hotspotem. Hotspot wędkarski zapewni graczom łowiącym ryby na tym obszarze możliwość złapania Zatopionego Skarbu, skrzyni, w której może znajdować się Skórka na Wędkę.
Zatopiona Skrzynia Skarbów
Skórki Wędki mają przypisane od 1 do 3 losowych bonusów i wartość wytrzymałości. Mają ograniczoną liczbę zastosowań i można je uzupełnić za pomocą Zestawów Naprawczych. Można je naprawić maksymalnie 3 razy.
Skórka na Wędkę
Może zawierać następujące bonusy:
Szansa na złowienie większej ilości ryb w ciągu dnia
Szansa na złowienie większej ilości ryb w nocy
Zwiększona szansa na złowienie ryb na robaki
Zwiększona szansa na złowienie ryby na płotkę
Zwiększona szansa na złowienie ryby na krewetki
Możliwość zaczepienia materiałów z wody
50% Szansa na złowienie podwójnej ryby
Zmniejszono liczbę trafień w cel podczas łowienia
Złowione ryby są gotowane
50% Szansa na uniknięcie spadku wytrzymałości
Zwiększone trafienia w cel podczas łowienia
50% Szansa na podwójne zmniejszenie wytrzymałości
Mniejsza szansa na złowienie ryb
Podstawowy Zestaw Naprawczy - naprawi 25% wytrzymałości
Zaawansowany Zestaw Naprawczy - naprawi 50% wytrzymałości
Profesjonalny Zestaw Naprawczy - naprawi 100% trwałości
Każdy bonus może być negatywny lub pozytywny, niektóre z nich wpływają na tempo połowów w zależności od pory dnia i nocy, inne wpływają na sposób działania mini-gry wędkarskiej itp.
Podczas swoich wędkarskich przygód możesz spotkać się z interakcją ze Złotą Rybką w formie okna dialogowego. Możesz uwolnić rybę, otworzyć ją lub użyć jako przynęty.
Nowe ryby (dostępne od poziomu 3 ⭐⭐⭐ i poziomu 4 ⭐⭐⭐⭐)
Blue Mackerel |
|
Mudfish |
|
Snapper |
|
King Crab Red |
|
Yabby |
|
Freshwater Shrimp |
|
Conchs |
|
Sergeant Major |
|
Flying Fish |
|
Lokalizacje rybaków zostały przerobione. Każda mini-gra wędkarska będzie teraz miała losową prędkość łowienia ryb, od bardzo wolnej do bardzo szybkiej. Nie zależy to od rodzaju złowionej ryby, zależy to od determinacji i uczuć ryby. Rozglądaj się po plażach, może coś znajdziesz.
Zaktualizowaliśmy ceny ze sklepu Fisherman's. Od tej chwili Riceball będzie najgorszą przynętą, jakiej możesz użyć do łowienia ryb, co zmniejszy Twoje szanse na złowienie ryby. Kolejność od najgorszych do najlepszych przynęt, których możesz użyć, aby mieć największe szanse na złowienie ryby, będzie następująca: Kulka ryżowa ---> Robak ---> Minnow ---> Krewetka słodkowodna
Nie można już grillować żywych ryb.
Optymalizacja Atlasu
Udoskonaliliśmy Atlas, aby poprawić wygodę użytkownika i zapewnić nowe, zaawansowane opcje dostosowywania. Kluczowe zmiany obejmują:
Filtracja
Nowy, rozwijany panel po lewej stronie umożliwia pokazywanie/ukrywanie różnych typów ikon w Atlasie. Ustawienia filtrów są zapisywane pomiędzy sesjami w celu zapewnienia spójnej personalizacji.
Priorytety Ikon Głównych
Ikona twojej głównej postaci wyróżnia się teraz spośród innych ikon na mapie, dzięki czemu jest lepiej widoczna.
Ulepszone Wyświetlanie Współrzędnych
Możliwość zobaczenia współrzędnych X i Y w czasie rzeczywistym po najechaniu kursorem na mapę Atlas. Z łatwością udostępniaj znajomym dokładne lokalizacje, aby ułatwić spotkania i eksplorację!
Skalowanie i Ruch
Powiększ/oddal Atlas za pomocą kółka myszy, koncentrując się na obszarze pod kursorem. Przeciągnij Atlas w dowolnym kierunku trzymając lewy przycisk myszy i poruszając myszką.
Ikony Miejsc Połowowych
Do Atlasu dodano nowe ikony miejsc połowowych. Ikony wyświetlają gwiazdki wskazujące wymagany poziom połowów. Najechanie kursorem na ikonę miejsca połowowego powoduje wyświetlenie szczegółów, w tym statusu hotspotu, poziomu połowów, współrzędnych i wymagań dotyczących przynęty. Złote ikony z migającą animacją wskazują aktywne punkty hotspotu. Więcej szczegółowych informacji na temat zmian w połowach można znaleźć w artykule.
Zmiany w strefie Czerwonego Smoka
Strefa Czerwonego Smoka została przerobiona, po wejściu do nowo oznaczonej strefy będziesz cierpiał z powodu poważnych oparzeń, dopóki jej nie opuścisz.
Nowe dodatki do przedmiotów
Nowe wytwarzanie pasów w Jae-Seon Kim (Cape Kowal)
Zaktualizowaliśmy ceny ze sklepu Fisherman's. Od tej chwili Riceball będzie najgorszą przynętą, jakiej możesz użyć do łowienia ryb, co zmniejszy Twoje szanse na złowienie ryby. Kolejność od najgorszych do najlepszych przynęt, których możesz użyć, aby mieć największe szanse na złowienie ryby, będzie następująca: Kulka ryżowa ---> Robak ---> Minnow ---> Krewetka słodkowodna
Nie można już grillować żywych ryb.
Optymalizacja Atlasu
Udoskonaliliśmy Atlas, aby poprawić wygodę użytkownika i zapewnić nowe, zaawansowane opcje dostosowywania. Kluczowe zmiany obejmują:
Filtracja
Nowy, rozwijany panel po lewej stronie umożliwia pokazywanie/ukrywanie różnych typów ikon w Atlasie. Ustawienia filtrów są zapisywane pomiędzy sesjami w celu zapewnienia spójnej personalizacji.
Priorytety Ikon Głównych
Ikona twojej głównej postaci wyróżnia się teraz spośród innych ikon na mapie, dzięki czemu jest lepiej widoczna.
Ulepszone Wyświetlanie Współrzędnych
Możliwość zobaczenia współrzędnych X i Y w czasie rzeczywistym po najechaniu kursorem na mapę Atlas. Z łatwością udostępniaj znajomym dokładne lokalizacje, aby ułatwić spotkania i eksplorację!
Skalowanie i Ruch
Powiększ/oddal Atlas za pomocą kółka myszy, koncentrując się na obszarze pod kursorem. Przeciągnij Atlas w dowolnym kierunku trzymając lewy przycisk myszy i poruszając myszką.
Ikony Miejsc Połowowych
Do Atlasu dodano nowe ikony miejsc połowowych. Ikony wyświetlają gwiazdki wskazujące wymagany poziom połowów. Najechanie kursorem na ikonę miejsca połowowego powoduje wyświetlenie szczegółów, w tym statusu hotspotu, poziomu połowów, współrzędnych i wymagań dotyczących przynęty. Złote ikony z migającą animacją wskazują aktywne punkty hotspotu. Więcej szczegółowych informacji na temat zmian w połowach można znaleźć w artykule.
Zmiany w strefie Czerwonego Smoka
Strefa Czerwonego Smoka została przerobiona, po wejściu do nowo oznaczonej strefy będziesz cierpiał z powodu poważnych oparzeń, dopóki jej nie opuścisz.
Nowe dodatki do przedmiotów
Nowe wytwarzanie pasów w Jae-Seon Kim (Cape Kowal)
King's Belt | |
Shadow Belt | |
Rune Belt | |
Great Bear's Belt | |
Soul's Belt |
Dodano Kamień Czerwonego Płomienia u Jae-Seon Kim
Kamień Czerwonego Płomienia
Zwiększa bonusy Twojego Pasa
Dodano Ognisty Kołczan w Mirine
Płyn wiążący będzie teraz kruszonym kamieniem duchowym.
Przeciągnij duchowe kamienie na Alchemika, a on spróbuje je zmiażdżyć. Nastąpiła zmiana w liczbie kruszonych kamieni duchowych, które otrzymasz za każdy kamień duchowy. Zmniejszyliśmy ilość otrzymywanych kamieni z +0 do +3 i dodaliśmy kruszenie kamieni duchowych +4, które zapewnią ci najlepszą wartość po pomyślnym zmiażdżeniu.
Mapy miast i Dojang są teraz zaprojektowane na sezon wiosenny 🪺
Last edited: